BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Juokingos diskusijos - ateistai v/s krikščionys

į kurias dažnai įsiveliu, kartais būna naudingos, kad pasitikrinti “kaip nereikia…”.
Kodėl įsitraukiu į tuos beprasmius ginčus, koks motyvas? turiu kelis “darbinius” variantus, kol kas vyksta analizė ;)
Kalba eina apie ginčus su ateistais ir su religiniais fanatikais… Taip, taip - religiniais fanatikais… nes argumentai ir abiejų šių pusių panašūs nors motyvai skirtingi, bet tikslas tas pats. Taip jau būna su tais fanatikais.. ir politikoje ultra dešinieji geriausiai susikalba su ultra kairiaisiais.
Su ateistais viskas paprasta - jie Tikėjimą painioja su politika, o bažnyčią su politine partija (politika yra tokia žmogaus veiklos sritis kuri turi visus ligos požymius - naudojasi bet kuo, kad pasiekti savo tikslus, net tampa etiška, jeigu to reikalauja politinė situacija). Čia aiškiai matosi argumentacijos klaida, logikoje vadinamas “tikslo pernešimu”, nes diskusija vyksta iš prielaidos “Dievo egzistencija” kurią reikia paneigti arba patvirtinti. Tada ateistai daro labai juokingą salto mortale: “… o inkvizicija, …. o abortai, …. o eutanazija, … o gėjai..” ir t.t. ir pan. Jie Dievo nebuvimą priimą kaip aksiomą ir toliau diskutuoja pagal schemą: “nesvarbu, kad tu turi kamuolį, bet mano tėtis vis tiek stipresnis” :)
Su kai kuriom fanatiškom krikščionių konfesijom ar sektom (ypač tom kurios kitus krikščionis laiko “velnio išperom”, o savęs nesuvokia kaip konfesijos ar sektos) tas pats - sena giesmė: “… inkvizicija, Vatikano bankas ir t.t. ir pan.” vėl argumentacjos klaida 'tikslo pernešimas'.
Kas vienija šias dvi skirtingas stovyklas - KALTINIMAI (ką žinote apie “brolį kaltintoją”?)
Dar yra nuosaikusis newage. Manoma jog krikščionio tikslas yra laimės siekimas arba, kaip dabar sakoma “gyvenimo kokybės” kėlimas :) Dėl to jie meldžiasi, skaito Bibliją ir atlieka visokias ten apeigas (išpažintis pas gerą kunigėlį, “energijos pasikrovimai” šventose vietose bei bažnyčioje ir pan.) Manau jog tai ir yra marketingo ir massmedijos mąstymo stereotipų įpirštas pasaulis, kuris kaip “matrica” (manau supratot Wachiowski alegoriją) laiko mus kalėjime, kuri bando įpiršti mums už “gryną pinigą”. Čia, tikriausiai, visai “šiaudinis” suklydimas - jei manote jog melsdamasis, ar aukodamasis vardan brolių ir seserų, ar tarnaudamas krikščionis jaučiasi laimingesnis, TOKS ir BUVO JO TIKSLAS? Manau, kad čia vėl suklydote. KRIKŠČIONIO TIKSLAS - AMŽINAS GYVENIMAS DIEVUJE.
Žodžiu, peršasi tokia mintis - supaprastinus seną pasaką, gautųsi: “Mokytojas rodė pirštu į mėnulį, o visi kurie nuo “akropolio-maximos” žiūrėjo į pirštą (ant jo buvo žiedas su brangakmeniu.. HAAA… HAAA… HAAA.. GHYYY.. :))

pe es
Kaip galvojate: kodėl didžiųjų universamų pavadinimai atitinka senovės graikų šventyklų pavadinimus? Akropolis - Dzeuso šventykla; Ermitažas Hermio (Merkurio rom.) šventykla

Rodyk draugams

komentarai (4) to “Juokingos diskusijos - ateistai v/s krikščionys”

  1.   kostia
    Birželis 30th, 2008 | 14:49

    taigi. Fanatikai neurėdami atskymų pasirenka lengviausią varinatą - trint komentarus.
    kažkodėl sektantai yra itin nepakantūs tradicinėms konfesijoms, patys reikalaudami pakantumo ir tolerancijos savo atžvilgiu.
    Dėl krautuvių pavadinimo skambiais vardais. Šie pavadinimai nėra skirti žmonėms, kurie žino senovęs graikų ar romėnų dievų hierarchiją. Tai skirta plebui, idant plebui tėra vienas akropolis - kioskas.
    Tubūt pasakojau, kaip kartą vežiau vaikus, jų tėvus, kolegas mokytojus į v Vilnių ? Aš taip jiems norėjau parodyti šv. Kazimiero koplyčią Katedroje ( mano mnuomuone tai pats įpūdingiausias sakralinio meno kūrinys visoje Rytų Europoje). Bet…pas visus mintis viena - akropolis.
    spjoviau ir palikau ekskursiją.
    Namo grįžau su reisiniu autobusu.

  2.   eklipas
    Birželis 30th, 2008 | 15:15

    šiuos prekybos centrų pavadinimus, jų savininkai ir įkūrėjai, visai neskyrė piliečiams jei juos skyrė sau.

  3.   kostia
    Birželis 30th, 2008 | 18:32

    teko kūrį laika dirbti VP'ui. Atsakingai pareiškiu, kad pavadinimus " Minima", " Media", " Maxima" pasiūlė vien VU klasikinės filologijos docentė. Dėl " Akropolio" - buvo įnirtingi debatai. tame tarpeptretendavo ir " Babilonas" bei " Koliziejus":) . Bet pavyko išaiškinti,kad Koliziejuje vykdavo gladiatorių kovos…..
    " babiloną" nusavino kita prekybos sistema:)

  4.   eklipas
    Birželis 30th, 2008 | 21:53

    Na ir pretenzijos :)))

Rašyk komentarą